ladye

Alla inlägg under september 2009

Av Ella - 29 september 2009 19:26

Hejsan!


Ja i morgon går flytten , men trodde ett tag på dagen i dag att det inte skulle bli av. Personen som hyrde innan oss hade bokat besiktningstid igår men fick ett samtal av hyresvärlden att h*n bokat om tiden till i dag inget konstigt över det.

Och alla som någon gång har flyttat vet att man tömmer lägenheten sen städar den innan besiktningsgubben kommer men inte det här ägget. h*n hade inte ens flyttat ut. Men h*n fick tills i morgon på sig och kl 10 i morgon bitti ska lägenheten vara tömd och städad.. H*n har haft hela helgen på sig att flytta ut och städa men men


Nu snart ska jag fixa det sista har lite kvar i köket sen får vi ta lampor och sånt i morgon bitti.

Usch är så trött på detta nu så jag vet inte vad. Skit tråkigt att flytta men får ju betydligt närmre både till jobb och skola så det är ju skönt



Sen skulle jag vilja veta varför alla är så förtjusta i denna Anna Anka , för jag kan bara inte se det. jag tycker hon är helt dum i huvudet. Bara hennes sätt att yttrycka sig på får mig att undra om hon har alla indianer hemma i kanoten


Over and Out


LadyE

Av Ella - 28 september 2009 11:57

Hejsan!!


Ursh så trött jag är har sovit som en fitta i natt *gäspar* . Mycket att göra nu så man sover ju knappt. Men trött eller inte måste ändå ta tag i det sista i lägenheten idag. För i mrgon finns det inte mycket tid över , ska hämpa nycklarna till nya lägenheten imorgon och tidigt på Onsdag morgon kommer flyttfirman. Så det lär inte bli mycket sömn. Funderar på om man ska städa lite i dag med behöver ju inte göra allt pga att vi har anlitat en städfirma som ska ta flyttstädningen , men man kan ju hjälpa till lite iallfall.


Ska väl försöka pilla i mig något att äta nu sen sätta igång.


Over and Out


LadyE

Av Ella - 27 september 2009 13:40

Hejsan!


Jaha nu är det bara 2 dagar kvar innan vi flyttar , men det känns som om det är en hel evighet. Det börjar bli skapligt tråkigt att leva i Kartongland nu. Allt är en enda stor röra , inge roligt.


Om drykt en vecka börjar min utbildning med det ska bli roligt.Vad exakt för utbildning jag ska gå kommer jag inte att tala om. Men så mycket kan jag säga att det är något som jag verkligen brinner för och tycker är jätteroligt. Får hoppas på att allt ska gå bra .


Nehe nu ska jag ta tag i resten av skiten som ska packas ner.


Over and Out


LadyE

Av Ella - 26 september 2009 01:18

Hejsan!


Nu är jag tillbaka på Bloggagratis. Trivs bästa med denna.


Jahapp, flyttar om ett par dagar ska bli skönt. Sen så ska jag också påbörja en utbildnng mer info om det senare.

Ska väl sova lite har massor att göra i morgon


Over and Out


LadyE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards