ladye

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

2011-05-10

Av Ella - 10 maj 2011 12:16

Hejsan!!!


Under min graviditet så gick jag upp ca 14 kilo ( inte så mycket ). Och i samband med det så sluta jag också röka. Efter att N föddes så gick jag rätt snabbt ner mina 14 kilo. Men ersatte snabbt rökningen med sötsaker ! Vilket i sin tur gjorde att jag gick upp dom där 14 kilona och lite till :/ 


Jag har jojobantat en heldel under åren och visst har det gett resultat som tex innan jag blev med N så gick jag ner ca 20 kilo. Har lätt att gå ner men faller väldigt lätt tillbaka på sötsaker och dyl. Vilket självklart inte är speciellt bra. Så nu har jag bestämt mig för att testa LCHF och se om det kan funka. 


Har dock inte hittat så mycket info om det ännu. Men får väl googla lite så hittar man säkert massor av tips och råd :) Blev förövrigt även tipsad om en tråd på fl om just LCHF så ska läsa igenom den sen.


Kommer även uppdatera bloggen med resultatet om hur det går :)


Nu ska jag få lite fixat här hemma innan min lilla prinsessa vaknar.


Over and Out

 
 
Frida

Frida

10 maj 2011 14:27

jag ska länka dig med! :)

ja vi ska ringa på ett till hus idag och hoppas på att det är något o ha. för det som jag vill ha är ju bara mejl på och dom vill inte ringa upp :(

ja Evelina köpte en pool till Theo i förra veckan, med en giraff och grejer, jätrte fin från Toys :)

http://fridapahlsson.blogg.se

Ella

10 maj 2011 14:31

Okey! Håller tummarna för att går bra då :) jag hitta en skit cool pool i Ellos katalogen Vattenland heter den med två pooler i en med palmer och grejer kosta 499 kr så funderar på att köpa den nu även om N fortfarande är lite för liten heheheh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 3 juli 2013 21:43

Hejsan!!   Det är med att blogga är inte min starka sida, men ska ge det ett försök till.   Har ju iofs hänt en hel del sen sist. Vi har flyttat från Hävla och vårat lilla radhus :( Dock var det inte hållbart att bo kvar där pga en psykisktsj...

Av Ella - 12 maj 2012 21:18

Hejsan!!   Ursh helger är så tråkiga, inget händer för 5 öre. Jag bara sitter och väntar på att helgen ska passera. N har troligtvis utvecklat pollenallergi :/ Så det blir att ringa bvc på Måndag.   Idag har jag mest bara varit , har inte o...

Av Ella - 7 maj 2012 19:32

Hejsan!!   Nu var det ett bra tag sedan man skrev något så tyckte att det var dags nu!!     N har blivit hela 17 mån och börjat på dagis, stora tjejen :) Annars flyter väl det mesta på skulle jag tro. Vi trivs som fisken i vattnet i vårat...

Av Ella - 9 oktober 2011 00:29

Hejsan!! Nu har vi flyttat och har bott i vårat lilla radhus i 1 mån , och jag måste säga att det är underbart skönt att vara nära släkten.   Dock har vi inte riktigt kommit i årdning ännu . Det är en del som ska göras som tex målas och fixa...

Av Ella - 3 september 2011 11:17

Hejsan!   Äntligen så har vi fått ner våra grejer från Sundsvall!! Nu är det bara att vänta på att det ska bli Tisdag så att vi kan hämta nycklarna till nya lägenheten. Hade tur (?!) och fick en fin radhuslägenhet med uteplats och grejer :)    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards