ladye

Alla inlägg under oktober 2009

Av Ella - 11 oktober 2009 00:18

Hejsan!


Nu var det det ett tag sen jag skrev , men har haft mycket att göra den sista tiden med nya lägenheten och skolan.


Har fått den mesta på plats nu. Bara lite små grejer som ska på plats och lite annat som ska in handlas. Trivs jättebra i nya lägenheten och sen är det underbart att ha nära till allt och speciellt så är det skönt att slippa vara beronde av andra för att ta sig till affär och dyl.


Har klarat av första veckan i skolan med och jag är inte som andra haha men jag älskar att gå i skolan jag tycker det är jätteroligt. Speciellt nu när man får göra det man brinner för. Men man märker av att man inte är van att gå upp så tidigt på morgonen. När jag jobbar så börjar man ju mellan 10 - 14 , så då behöver man ju inte gå upp så tidigt. Men nu går man upp typ vid 6 på morgonen och knallar i väg runt fem i åtta och då är man skapligt trött.


Nää nu ska jag försöka sova några tim så man inte sover bort hela dagen.


Over and Out


LAdyE

Av Ella - 2 oktober 2009 19:47

Hejsan!!


Ja nu har man flyttat och det är underbart :) Börjar få i årdning på allt med. Bara lite smågrejer som ska på plats.

Har as ont i magen vet faan inte varför :( men får hoppas att det snart går över.


Nee nu ska jag titta på tv


Over and Out


LadyE

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards