ladye

Alla inlägg under februari 2010

Av Ella - 18 februari 2010 10:53

Hejsan!!


Japp Norrköping hela veckan ut !! Skönt att få träffa familjen lite iallafall.

Var i Vingåker på Begravning i går inte roligt men fick ju träffa mamma iallafall. Men träffar henne ev på Söndag med när morfar ska firas. Ska försöka få tag i min lilla papi också...


Nehe nu ska jag springa ut och ta ett par snabba bloss sen får man se om man inte drar ner till stan en snabbis...


Over and Out


LadyE

Av Ella - 5 februari 2010 23:44

Hejsan!!


Jag är rätt dålig på att uppdatera men ska försöka bli lite bättre p´å det.


Det har igentligen inte hänt så himmla mycket sen sist.

Men på söndag kommer J upp och är här en vecka det ska bli roligt . Det var ju ett tag sen man träffa honom. Sen åker vi ner med honom till norrköping oh är där en vecka :)


Urk sen fyller jag år på måndag :S hahah jag börjar allvarligt att få åldersnoja haha inte för att jag förstår varför för jag är ju igentligen inte speciellt gammal .


Men men nu ska jag ta och titta lite på tv


Over and Out


LadyE

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards