ladye

Alla inlägg under april 2011

Av Ella - 23 april 2011 15:32

Hejsan!!


Påskafton i dag då! Men här hemma blir det inget påskfirande , dels för att N är så pass liten så hon inte förstår ändå inte. Nästa år kanske. 


Annars så?


Har varit ut på promenad i det extremt varma vädret * pust * har svårt att tro att bara för typ 3 veckor sen så var det minusgrader och massa snö och nu är det typ ingen snö , solen skinner , fåglarna kvitrar , 18 grader varmt i skuggan och blommor vid vägkanterna.


Ska väl snart försöka fixa lite käk , men vet inte vad än!!


Over and Out


LadyE

Av Ella - 21 april 2011 21:47

Hejsan!


jag är inte bra på det här med att blogga!!


Men vad händer och fötter då?


Planerar en flytt tillbaka söder ut , jag har sån hemlängtan så det finns inte vill bara ner och vara bland människor som verkligen bryr sig om en. Just nu väntar vi på svar på ett hus, hoppas verkligen att vi får det. Men jag har lärt mig med åren att man inte ska hoppas fär mycket. dom som känner mig vet att jag kan vara en aning negativt inställd ibland :P


Min lilla prinsessa blir snart 5 mån och hon börjar få tandisar :) Inget roligt för henne kanske med tanke på hur det kliar i den lilla söta munnen. Hon stoppar allt hon kan komma åt i munnen som tex pappas näsa * fniss * Väntar bara på att den första lilla riskornet ska komma...


Syster yster hr börjat blogga igen vilket jag tycker är riktigt roligt:)


Nehe nu titta på Big Brother sen göra lill sessan sällskap


Over and Out


LadyE

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards