ladye

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Ella - 10 november 2009 20:13

Hejsan!


Det var ett tag sen man skrev något här.

Men det har iofs hänt lite grejer iallafall


Jag har påbörjat min utbildning på allvar nu och det går kanoners och det är skit kul


Både första och andra snön har kommit villket är jättekul. När jag bodde i norrköping hata jag verkligen vinter och snö. Men här uppe är det ett helt annat klimat. Det blir inte alls lika grått och tråkigt med en massa slask . Nej nej här uppe ligger snön som ett vitt täcke över hela vintern och det blir både ljusare och varmare ute. Man kan till och med gå ut i en kortärmad tröja fast det är typ 10 minus ute utan att frysa. Skulle det vara i Norrköping skulle man faan frysa arslet av sig...


Sen har kusin vitamin varit uppe en sväng det var självklart roligt , alltid roligt när släkten kommer på besök..


Sen finns det lite annat som har hänt med men det är hemligt än så länge hehehe


Nu ska jag glo runt lite sen blir det att glo på Desperate Housewifes


Over and Out


LadyE

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards