ladye

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Ella - 17 maj 2011 10:01

Hejsan!


Nu har vi fått tag i en som kan ha hundarna när vi åker neråt :) Så nu ska det inte vara något som ska stå i vägen. Men man ska väl inte skricka jippi ännu. Så nu är det bara att vänta på att pengarna kommer och att N ska få sin andra vaccination :)


Påtal om hundarna så höll Fina på att ge mig en hjärtinfarkt (!?) i går. Hon låg i soffan och skulle hoppa ner på golvet. Men när hon skulle gå iväg så vingla hon och kunde knappt gå , såg nästan ut som hon skulle vara dyngfull :S Vet inte vad som hände där men rädd blev jag. Hon är dock en gammal dam på snart 14 år så det kan kanske vara dags att tabort henne snart :( Lilla gumman! Man vill ju inte att stackarn ska lida:(


Var på stan igår med , var på jakt efter en bra mascara. Köpte H&M´s sist!? Världelös!! Men blev rekomenderad inne på kicks att prova maXfactors nya false lash effect fusion volume & length, helt underbar! Har snöat in mig på Maybelline innan och inte direkt kollat på maXfactors produkter men ska börja nu :) Är riktigt nöjd.


Nehe nu ska jag göra i årdning mig och lilltjejen och dra ner på stan en sväng.


Wunderbar!!


Over and Out


LadyE 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards