ladye

Direktlänk till inlägg 29 december 2009

2009-12-29

Av Ella - 29 december 2009 12:11

Hejsan!!


Nu var det ett tag sen sist :P


Men det har varit Jul i allafall och jag hade tydligen varit snäll i år heheh fick mycket fint  :)


Men just nu har jag ett problem , har ju saom sagt gått ner enhel del och det har resulterat att jag knappt har några kläder som passar :S Måste köpa nya och det är inte lite heller. Fick lite i Julklapp men måste köpa mer och vart i helvete ska jag få pengar ifrån till det ? Jaja det löser sig säkert får gå omkring och ut som om jag satt på mig en potatissäck.


Var ner på Mellandagsrean i går! Jisses säger jag bara hur folk beteer sig. Jag börjar allvarligt fundera på om folk har något uppfostran. Bla var jag in en sväng på Gina , totalt kaos. Alla kläder låg i högar på borden , överallt runt golvet ja i stortsätt allt var överallt förutom där det skulle vara. Är det verkligen så förbannat svårt att vika och lägga tillbaka om man tittat på något eller måste man slänga och riva i allt. Folk som står och kastar grejer i mellan sig och gapar och skricker på varandra , herregud säger jag bara.


Men hitta ett par byxor och lite smink iallafall men blev inte kvar på stan speciellt länge.


Nehe nu ska jag ut med dogen


Over and Out


LadyE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 3 juli 2013 21:43

Hejsan!!   Det är med att blogga är inte min starka sida, men ska ge det ett försök till.   Har ju iofs hänt en hel del sen sist. Vi har flyttat från Hävla och vårat lilla radhus :( Dock var det inte hållbart att bo kvar där pga en psykisktsj...

Av Ella - 12 maj 2012 21:18

Hejsan!!   Ursh helger är så tråkiga, inget händer för 5 öre. Jag bara sitter och väntar på att helgen ska passera. N har troligtvis utvecklat pollenallergi :/ Så det blir att ringa bvc på Måndag.   Idag har jag mest bara varit , har inte o...

Av Ella - 7 maj 2012 19:32

Hejsan!!   Nu var det ett bra tag sedan man skrev något så tyckte att det var dags nu!!     N har blivit hela 17 mån och börjat på dagis, stora tjejen :) Annars flyter väl det mesta på skulle jag tro. Vi trivs som fisken i vattnet i vårat...

Av Ella - 9 oktober 2011 00:29

Hejsan!! Nu har vi flyttat och har bott i vårat lilla radhus i 1 mån , och jag måste säga att det är underbart skönt att vara nära släkten.   Dock har vi inte riktigt kommit i årdning ännu . Det är en del som ska göras som tex målas och fixa...

Av Ella - 3 september 2011 11:17

Hejsan!   Äntligen så har vi fått ner våra grejer från Sundsvall!! Nu är det bara att vänta på att det ska bli Tisdag så att vi kan hämta nycklarna till nya lägenheten. Hade tur (?!) och fick en fin radhuslägenhet med uteplats och grejer :)    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards