ladye

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Ella - 5 januari 2010 05:11

Hejsan!!


Urk kan inte sova. Somna på soffan vid 20 tiden och vakna vid 01 och nu kan jag inte somna om. Är iofs inte speciellt trött men jag lär väl bli .


Men man tänker mycket när man sitter uppe . Har bla funderat på hur jag ska lägga upp min träning i år. Funderarar ev på att börja jogga bla men än så länge är det alldeles för kallt. Har ca 18 minus i stortsätt vara dag *burr* och då är det inte roligt att springa. Sen funderar jag även på hur jag ska lägga upp träningen på gymet men det brukar oftast lösa sig. Funderar på att fortsätta med bikram yogan det är varmt och man svettas som en gris men man känner sig riktigt fräsh efter ett sådant pass. Bikram yoga är ett yoga pass på  90 min i 38-40 graders värme. Det verkligen rensar ur kroppen. As jobbigt i början men man vänjer sig. Dom första gånger mådde jag riktigt illa pga av värmen men som sagt det gick över. Sen blir det som vanligt både spinning och bodypump kombinerat med promenader.


Sen har jag ju det där med kosten också men det flytter på bra precis som det ska göra. Ska ställa mig nästa helg och fixa lunch för en hel månad :) Koka ärtsoppa , köttsoppa, grönsakssoppa och massa olika smariga pajer. Både ekonomiskt och nyttigare än en massa halvfabrikat. Det kommer väl att ta sin lilla tid men tycker det bara är roligt så.


Sen ska jag och mannen planera in en resa till Norrköping men vi vet inte när än. Funderar på slutet av februari beronde på hur ekonomin ser ut. Men jag vill ju ner och träffa alla likaså P han har ju inte varit ner på snart 2 år. Faan kom precis på det jag har bott i sundsvall i 2 år snart , men iallafall vill som sagt ner saknar alla där nere.


Nehe nu ska jag slänga mig i soffan och glo på någon film och se om jag lyckas sova några tim innan det är dags att börja fixa här hemma .


Over and Out


LadyE

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards