ladye

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Ella - 20 januari 2010 14:33

Hejsan!!


Min helg och början på veckan har inte varit den bästa :( börja i fredags morse när jag gick ut med hunden , jag har kronisk luftrörsgatarr även kallad kylastma. Så fick åka in akut och få medecin och blev kvar ett par tim efter det skulle vi handla lite innan vi åkte hem och då går mitt bankomatkort av :( Väl hemma somnade jag direkt och sov i stortsätt helalördagen för att sen vakna med väldens migrän som höll i sig hela söndagen. I måndags fick jag tandvärk va någon anledning men tog bara en alvedon och la mig. Men det blev bara värre och till slut så svullna hela kinden upp så igår ( läs tisdag) fick jag ringa tandläkaren och det vissade sig att jag fått bihålsinflamation pga av en tandrotsinfektion. Så nu äter jag penicilin , och det är så underbart!!!! Är fortfarande öm och svullen och kn inte äta något annat än flyttande . Så efter denna helg borde jag kanske få lite tur.


Aja nu ska jag lägga mig igen


Over and Out


LadyE

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards